We have detected that javascript is currently disabled. To get the fullest experience from our site we suggest enabling javascript. If you have any issues using our site please contact us.

e.g. Such as Newegg | browse by category or see best/worst

Stores > 24HourWristbands
  • 24HourWristband 24HourWristbands Elite Status
    • ADDRESS
      77083
    •  
    • BUSINESS HOURS
      8 AM - 10 PM CST
      GENERAL PHONE
      1-877-508-4569
      FAX
      n/a
    • SUPPORT EMAIL
      issues@imprint.com
      SUPPORT PHONE
      281-786-3764

    Payment options

    • checkmark icon Visa / Mastercard
    • checkmark icon American Express
    • checkmark icon Discover
    • checkmark icon Money Order
    • option not available COD
    • option not available Check
    • checkmark icon Wire Transfer
    • option not available Apple Pay
    • option not available PayPal

    Shipping options

    • option not available UPS Ground
    • option not available FedEx Ground
    • option not available FedEx Express
    • checkmark icon Priority Next Day
    • checkmark icon Standard Next Day
    • checkmark icon International
    • checkmark icon 2-3 Day Delivery
    • option not available Digital Delivery
    • option not available Amazon Prime

    Online Ordering

    • checkmark icon Online Ordering
    • checkmark icon Online Ordering Tracking
    • checkmark icon Secure Order Processing
    • checkmark icon Require User Registration
    • checkmark icon Guaranteed Security

    Other

    • checkmark icon International Order
    • checkmark icon Customer Info. Confidential
    • checkmark icon Customer Support
    • checkmark icon RMA Required
    • checkmark icon Review Guard
    • checkmark icon Notified of Public Replies
  • Review History & Profile See full Rating history

    Product & services pricing Rating 8.96/10 8.96/10
    Chance of future purchase: Rating 8.71/10 8.71/10
    Shipping & packaging: Rating 8.05/10 8.05/10
    Customer service: Rating 8.23/10 8.23/10
    Return/Replacement policy: Rating 8.03/10 8.03/10
Voice your opinion! Review 24HourWristbands by clicking a star below.
Rating 10/10
5/5
2017-12-13

WONDERFUL CUSTOMER SERVICE!!!

"Spoke with NATE through Online Chat & he walked me through all the options of ordering and shipping. So far customer service has been above and beyond! Looking forward to receiving my products and how they have turned out. "


Rating 10/10
5/5
2017-12-13

Jake was awesome!

"Wow, this company was phenomenal at getting my order in, designed and approved. "


Rating 10/10
5/5
2017-12-12

just the right stuff

"got me a nice pin but wanted some pens too but couldnt afford it cuz they said i had to order 300 at a time"


Rating 2/10
1/5
2017-12-11

NEVER order from this site -- 24hourwristbands is a SCAM

"This website is a scam and I wish I would have read others' reviews sooner. The reviews posted on their website are not an accurate depiction of the company -- in fact there's no way for me to leave my honest review on the site itself.

I ordered 100 bottle openers. The company notified me that the artwork wasn't good, so I submitted different artwork and they printed without any further questions or comments. I received the openers and they were complete trash. The image was so blurry it was unrecognizable.

I tried to get my money back, as I cannot use these products, and the company refuses to reimburse me. They claim that the photos I submitted to the claims department are blurry, but in reality that is exactly how the items look in person. I offered to ship them back the openers for them to review in person but they wouldn't take them.

Ultimately, the company is not reimbursing me for the defected products and I am out the money I originally spent. I HIGHLY suggest you find a different company. If you are looking for bottle openers specifically, I recommend LazerDesigns. Great customer service and great products. I chose 24hourwristbands to save money from LazerDesigns after having used them previously, but I really regret that decision.
"

Rep reply posted Dec-12-2017

A rep from 24HourWristbands, 24hourwristbands, has responded

“Hello tiesbylucy,

We sincerely apologize that you were not please with the bottle openers. We have already reviewed your claim and have offered you a 50% refund on the bottle openers, which you have agreed upon as settlement of the issue. As promised, we have duly issued the said refund on 12/11 which should be reflecting on your balance soon, if it has not already. Thus as agreed upon, a reimbursement for the dissatisfaction has already been provided. Please consult with your bank or you can contact us and we can provide you with the transaction ID.
We are pleased to see that you were satisfied with the custom Collapsible Coolies & the Stadium Cups that you ordered along with the bottle openers. We sincerely hope that you will order from us again. Feel free to call us for any further queries. Thank you.

Regards,
24hourwristbands.com.”


Rating 10/10
5/5
2017-12-11

awesome

"I have ordered numerous times and I have to say I am very pleased with the bracelets . I have had questions on things and I have just called and was walked threw it with no hesitation .
"


Rating 10/10
5/5
2017-12-11

Great customer service!

"My second order & what a great experience. Greg helped me with the 2nd order, completely on live chat! "


Rating 10/10
5/5
2017-12-11

Very Helpful chat person Murphy.

"Murphy was very helpful. He answered ever question! He also answered very quickly. Some chat windows for other company's are not as quick to answer. So great job Murphy! Looking forward to getting my order!"


Rating 10/10
5/5
2017-12-10

Easy and Quick design and ordering

"Great online experience and love that you can choose between US and Chinese manufacturing! Go Texan!"


Rating 10/10
5/5
2017-12-09

super easy

"this was so easy to reorder plus I was offered discounts, so nice and easy"


Rating 10/10
5/5
2017-12-08

Consistently Great!

"This is our third order from 24HourWristbands and we came back because of the great product and the great service!"


Rating 8/10
4/5
2017-12-07

Good wristbands

"Good prices easy to use!!!"


Rating 10/10
5/5
2017-12-07

An absolute pleasure to work with!!!!

"As someone that deals with promotional product companies for a living Greg and the staff could not have possibly been any more accommodating and exceptional than they were for my order!! They answered questions promptly and went WAY ABOVE AND BEYOND what a normal company will do and the shipping was also LIGHTING fast! This is my 4th order with them and I plan on continuing this wonderful relationship. If you are thinking of ordering don't hesitate they are the BEST! "


Rating 10/10
5/5
2017-12-07

Nate was quick to help

"Received an email saying my items were in production, but when I checked the status online there was a hold. My biggest concern is meeting my deadline and Nate is making that **** happen. Thanks, Nate!"


Rating 10/10
5/5
2017-12-07

Honestly amazing customer support

"I was having trouble navigating through the site but Greg helped out so much. He stayed over chat to help me out with the order and even made sure I would get it by my deadline. "


Rating 10/10
5/5
2017-12-07

Good Experience

"The site was user friendly and the online chat was very helpful. "


Learn about Our Reviews

Share 24HourWristbands's store rating

24HourWristbands is a Merchant Member! Learn more

24HourWristbands is a merchant member
24HourWristbands participates as a Merchant Member, monitors feedback, and resolves issues. This merchant is also Elite. See all 3,474 merchant members.